cita-cita-cinta

 (gambar hiasan)

waahhhh... kelass kau jah! ade cita-cita tinggi menggunung gituw!

hahaha.... aku punya cita-cita yang akan aku capai, iaitu...
KAWIN!
gatalnye si gadis mula nih. umur baru setahun jagung, dah pikir pasal kawin. ahh! tak kesah ape orang nak cakap, yang penting nak KAWIN jugak...
 (juga hiasan semata)

putera yang ku nanti-2kan kehadiran didalam hidup aku, kini menjelma. seorang yang gentleman gituw (betol ke idokk aku mengeja nih?) huhahaha! my babam, dah bawak orang tua dye mai rumah daaa....~ bila bincang pasal kawin, pihak si dia memberi cadangan untuk dilangsungkan pada tahun hadapan. ouchh! ketakk bila aku dengar.

*dah bersedia ke wahai si gadis muda? "akan mula berusaha untuk jadi yang terbaik" jawapan budak-2! huhu... btw, doakan hubungan aku dan si dia. semoga kekal hingga ke jinjang pelamin, dan hingga ke syurga. amin... amin ya rabbal alamin..... :)